Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Wszędzie dookoła: Motyle

Witam po raz kolejny:)
Moja druga praca: zielona karteczka z motylkami, którą zgłaszam na dwa wyzwania:
pierwsze wiosenne wyzwanie w 13artspl.blogspot.com o temacie "Wszędzie dookoła: Motyle" oraz drugie na diabelskimlyn.blogspot.com na wyzwanie "w kolorach tęczy". Wykorzystałam do jej wykonania ozdoby filcowe, scrapki motylki i kwiatki, drewnianą ozdobę, koraliki oraz grafikę znalezioną w internecie. Użyłam dwóch rodzai brokatu. Karteczka nie ma jeszcze napisu, jak się nadarzy okazja to będzie dołączony;) Miłego oglądania :)
karteczka

Motylki

kwiatuszki

ozdoby

13 komentarzy:

  1. Wiosenny zawrót głowy :) Do spełnienia wszystkich warunków wyzwania 13 arts potrzebne jest jeszcze użycie min. 2 mediów - jeżeli możesz, to proszę dopisz jakich użyłaś, bo z samych zdjęć trudno mi wywnioskować :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dwa brokaty się będą liczyły?...bo jak nie to będę musiała ją jutro poprawiać ;)

      Usuń
  2. Piękna karteczka. Wykorzystana grafika jest wyjątkowa. Podoba mi się kolorystyka. Całość pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika tak mi jakoś też wpadła w oko ;)sama w sobie jest ładna - dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę tajemnicza, trochę bajkowa wiosenna łąka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.

    OdpowiedzUsuń
  6. szalona wiosna!!! dziękuję za udział w wyzwaniu 13@ats

    OdpowiedzUsuń
  7. It's very beautifull, I like it very very much.

    Kisses/Bea

    OdpowiedzUsuń
  8. Is beautifull.kisses

    OdpowiedzUsuń