Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 19 kwietnia 2013

Kartka ślubna :)

Witam wiosennie:)
Dzisiaj pokażę wam kartkę ślubną, którą zrobiłam dla znajomego z pracy. Gołąbki, obrączki oraz kwiaty a na środku taka mała dekoracja wykonana z aplikacji, papieru oraz koralików. Dodałam także zawieszki z datą ślubu i imionami pary młodej.  W środku dwie strony z życzeniami - korzystałam z napisów jolagg ;) - oraz paseczek na pieniążki. Całość w kolorystyce biały/ecre z dodatkiem złota. Miłego oglądania:)


kartka ślubna

życzenia i gołąbki

dekoracja :)

zawieszki

życzenia

życzenia

9 komentarzy:

  1. wow :) bardzo ładna karteczka :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, życzę Ci duuuużo zamówień na twoje karteczki bo są naprawdę słodkie i warte uwagi, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka...fajny zestaw kolorystyczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie za miłe słowa, bardzo bym się ucieszyła zamówieniami - byłoby co pokazać tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń