Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Wyróżnienie

Witam serdecznie:)
Chciałam podziękować za wyróżnienie przyjacielowi z blogowego świata oraz artyście prosto z Hiszpanii.
Jest to Guillermo Morcillo, którego dzieła są piękne i inspirujące:) Zapraszam do odwiedzenia Jego bloga:)
A teraz odpowiem na 11pytań: 
1. Jak się nauczyłam robić swoje prace?
Metodą prób i błędów oraz inspirując się pracami innych osób
2. Co chciałabym żeby po mnie pozostało?
Pamięć
3. Co najbardziej lubię jeść?
Czekoladę bez dwóch zdań ;)
4. Co zainspirowało mnie do początku mojego bloga?
Blog powstał po namowie przyjaciół...sama bym się pewnie nie odważyła nigdy 
5. Mój ulubiony film?
Lejdis - za babską przyjaźń
6. Cele na ten rok?
Uzbierać na Big Shota - takie małe marzenie ;)
7. Ulubione zwierzę?
Kot, za pazuuuur :D
8. Co chciałabym kupić, gdybym znalazła walizkę pełną pieniędzy?
Bilet na podróż dookoła świata
9. Czy lubię sport?
Tak ;)
10. Jaki rodzaj muzyki sprawia, że czuję się dobrze?
Lubię każdą muzykę, zależy co wpadnie mi w ucho :)
11. Jest coś  czego się  boisz?
Trochę by się tego znalazło, chyba nie ma człowieka, który niczego się nie boi ;)


Trochę tego było, a teraz czas na moje pytania i moje nominacje:)
1.Twoje ulubione hobby ?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
4. Łatwiej Ci się tworzy w ciszy, czy podczas słuchania muzyki?
5. Jaką techniką najczęściej robisz swoje prace i na czym ona polega?
6. Czy jest ktoś kto cię inspiruje i kto to jest?
7. Czego chciałaby(chciałbyś) się jeszcze nauczyć?
8. Masz pupila i jak a na imię?
9. Wolisz kawę czy herbatę?
10. Jakie jest Twoje ulubione danie?
11. Które kwiaty lubisz najbardziej?

A teraz moje nominowane blogi, za pracę, różnorodność i liczne pomysły oraz to, że mnie te osoby zainspirowały, bo wiele pomysłów powstało w oparciu o ich prace - dziękuję:)

Zasady są proste:
Odpowiadasz na 11 moich pytań, układasz nowe 11 pytań i nominujesz 11 blogów.
Można nominować blogi tylko do 200 obserwatorów oraz dany blog tylko jeden raz.

Będzie mi miło jak wspomnisz,  że wyróżnienie dostałaś ode mnie i wrzucisz baner na swój blog:)
Dziękuję:)





9 komentarzy:

  1. Gratuluję Ewelinko wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko, jest mi niezmiernie miło, ze dostrzegłaś moją pracę. Dziękuję Ci za to piękne wyróżnienie:)
    Tobie z całego serducha gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie. Bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej dziękuje za wyróżnienie ! super naprawdę miło. Jednak ja z racji tego, że mój blog dopiero rozkwita i tylko kilka blogów obserwuję (nawet nie ma ich 11) to pozwolę sobie na swoim blogu podziękować tylko Tobie i odpowiedzieć na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) I też bardzo podoba mi się Twój blog:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. To dla mnie naprawdę wzruszające, że znalazłam się w 11-tce wyróznionych blogów. Ślicznie dziękuję za zainteresowanie i przyznanie mi tego wyróznienia:)Odbieram je z niemałym zaskoczeniem ale i z wielką przyjemnością:) jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często do Ciebie zaglądam i mam nadzieję, że inni też będą - robis prawdziwe cudeńka:) pozdrawiam

      Usuń